Kotkan Tanssiyhdistys Move Ry

Kotkan tanssiyhdistys Move ry on Kotkassa vuonna 2006 perustettu yhdistys, jonka tarkoituksena on ylläpitää ja kehittää tanssiharrastusta sekä edistää ja tukea tanssitoiminnan kehitystä Kotkassa. Yhdistys järjestää jäsenilleen erilaisia tanssitunteja, näytöksiä ja muita esiintymisiä.

16.1.2022

Aloitamme kevälukukauden maanantaina 17.1.2022 osalla ryhmistämme.

Tunnit päästään tämän hetkisen tiedon mukaan aloittamaan rajoitusten mukaisesti 2003 ja sen jälkeen syntyneiden tanssijoiden kanssa enintään 10 henkeä/harjoitusvuoro. Tämä tarkoittaa sitä, että aikuistanssi ja jatkotason ryhmien tunteja ei voida aloittaa. Näiden ryhmien osalta joudumme odottamaan tautitilanteen ja rajoitusten lieventymistä.

Muutaman ryhmän kohdalla joudumme hieman tekemään muutoksia, koska ryhmässä on yli 10 henkilöä. Näihin ryhmiin ilmoittautuneisiin olemme erikseen yhteydessä asiaan liittyen.

8.1.2022

Viime aikaisen koronatilanteen ja uudet rajoitussuositukset (lasten ja nuorten harrastustoiminnan keskeyttämisestä) huomioiden emme aloita kevätkautta suunnitellusti maanantaina 10.1.2022.

Jäämme odottamaan lisätietoa alueellisista rajoituksista ja palaamme asiaan kun tiedämme lisää.

Ilmoittautuminen kevätkauden ryhmiin on keskeytetty. Avaamme ilmoittautumisen mahdollisesti myöhemmin uudelleen.