Kotkan Tanssiyhdistys Move Ry

Kotkan tanssiyhdistys Move ry on Kotkassa vuonna 2006 perustettu yhdistys, jonka tarkoituksena on ylläpitää ja kehittää tanssiharrastusta sekä edistää ja tukea tanssitoiminnan kehitystä Kotkassa. Yhdistys järjestää jäsenilleen erilaisia tanssitunteja, näytöksiä ja muita esiintymisiä.

5.8.2020

Julkaisemme syyslukukauden lukujärjestyksen perjantaina 7.8.2020. Ilmoittautumiset syksyn tunneille alkavat keväällä tanssineille oppilaille lauantaina 15.8.2020 klo 9.00 ja uusille oppilaille sunnuntaina 16.8.2020 klo 9.00.

17.6.2020

Kotkan tanssiyhdistys Move ry osallistuu tänä vuonna Kotkan kulttuuri- ja tapahtumapalveluiden sekä Kymen Sanomien kanssa järjestettävään videoparaatiin, joka julkaistaan torstaina 23.7.2020.

Mukaan voivat osallistua kaikki jäsenemme, ilmoittautuminen alkaa torstaina 18.6.2020 ja päättyy sunnuntaina 21.6.2020. Vahvistukset osallistumisesta lähetetään viimeistään sunnuntaina 21.6.2020, jolloin laitamme lisäinfoa vahvistuksen mukana. Kaikki määräaikaan mennessä ilmoittautuneet pääsevät mukaan, ikärajaa ei ole.

28.3.2020

Tämän hetkisistä olosuhteista johtuen, Kotkan tanssiyhdistys Move ry on päättänyt keskeyttää kevätkauden. Olemme laittaneet lisätietoja toiminnastamme ja käytännön asioista sähköpostilla jäsenille ja vanhemmille.

Haluamme kiittää jokaista tanssijaa ja huoltajaa valitettavan lyhyestä, mutta sitäkin upeammasta tanssikaudesta!

Infoamme jatkosta heti tilanteen niin salliessa nettisivuillamme, Facebookissa ja Instagramissa.