Kotkan Tanssiyhdistys Move Ry

Kotkan tanssiyhdistys Move ry on Kotkassa vuonna 2006 perustettu yhdistys, jonka tarkoituksena on ylläpitää ja kehittää tanssiharrastusta sekä edistää ja tukea tanssitoiminnan kehitystä Kotkassa. Yhdistys järjestää jäsenilleen erilaisia tanssitunteja, näytöksiä ja muita esiintymisiä.

10.3.2024

Kevätkausi päätetään upeisiin kevätnäytöksiin lauantaina 27.4.2024 klo 14.00 ja klo 17.00 Kulttuuritalo Kyminsuussa.

Liput myydään ovelta, ei ennakkomyyntiä. Huomioithan, että näytöksissä maksutapoina käy käteinen sekä mobile pay, ei korttimaksumahdollisuutta!

Tervetuloa näytöksiin!

Näytösten jälkeen jäämme kesälomalle! Kesällä olemme mukana Meripäivillä sekä yksittäisissä tapahtumissa, osallistuviin ryhmiin olemme yhteydessä erikseen.

29.1.2024

Varsinaiset ilmoittautumiset kevätkaudelle ovat nyt sulkeutuneet. Mikäli kuitenkin pohdit josko johonkin ryhmään vielä pääsisi, otathan meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella.

2.1.2024

Ilmoittautuminen kevään 2024 tanssitunneille on nyt auki! Tanssitunnit alkavat taas maanantaina 8.1.2024.

Kotkan Tanssiyhdistys Move ry:n löydät myös sosiaalisesta mediasta!

Facebook: Kotkan tanssiyhdistys Move

Instagram: kotkantanssiyhdistysmove