Kotkan Tanssiyhdistys Move Ry

Kotkan tanssiyhdistys Move ry on Kotkassa vuonna 2006 perustettu yhdistys, jonka tarkoituksena on ylläpitää ja kehittää tanssiharrastusta sekä edistää ja tukea tanssitoiminnan kehitystä Kotkassa. Yhdistys järjestää jäsenilleen erilaisia tanssitunteja, näytöksiä ja muita esiintymisiä.

2.1.2023

Ilmoittautuminen kevään ryhmiin alkaa tänään!

Ilmoittautua voit seuraavasti:

- maanantaina 2.1.2023 klo 9.00 Movella syksyllä 2022 tanssineet

- tiistaina 3.1.2023 klo 9.00 uudet tanssijat

Lukujärjestyksestä näet missä ryhmissä on tilaa ja ilmoittautua voit ilmoittautumislomakkeen kautta.

Jos sinulla on kysyttävää, tavoitat meidät yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse osoitteesta: kotkantanssiyhdistysmove@gmail.com.

15.12.2022

Iso kiitos kaikille joulunäytöksiin osallistuneille, yleisölle sekä ennen kaikkea meidän ihanille tanssijoille! Nyt Move viettää ansaittua joulutaukoa ja tanssien pariin palataan jälleen viikolla 2 (ma 9.1.2023 alkaen).

Ilmoittautuminen kevään ryhmiin alkaa porrastetusti viikolla 1. Syksyllä 2022 Movella tanssineille ilmoittautuminen lisäryhmiin alkaa maanantaina 2.1.2023 klo 9.00 ja uusille tanssijoille ilmoittautuminen alkaa tiistaina 3.1.2023 klo 9.00. Ilmoittautumislomake tulee näkyville nettisivuillemme, kun ilmoittautuminen on käynnissä. Lukujärjestykseen merkitsemme jos jokin ryhmä on jo täynnä.

Rauhallista joulua kaikille!

22.11.2022

Perinteiset joulunäytökset pidetään lauantaina 10.12.2022 klo 14.00 ja 17.00 Karhulassa Kulttuuritalo Kyminsuussa.

Näytöksissä jokainen ryhmä pääsee esittämään syyskauden aikana harjoitellun tanssin sekä nähdään myös Aaltoja -tapahtumassa esiintymässä olleita ryhmiä. Luvassa tanssia lapsista aikuisiin.

Näytöksissä väliaika ja väliajalla kahviossa ostettavissa jouluisa herkkuja.

Liput 7e aikuinen, 5e lapsi (3-12v). Maksutapoina käteinen ja Mobile pay. Lipunmyynti ovelta.

Tervetuloa ihastumaan!

Joulunäytös 2022

Kotkan Tanssiyhdistys Move ry:n löydät myös sosiaalisesta mediasta!

Facebook: Kotkan tanssiyhdistys Move

Instagram: kotkantanssiyhdistysmove