Ilmoittautuminen kevään 2024 tanssitunneille

Ilmoittautuminen kevään tanssitunneille alkaa tiistaina 2.1.2024 klo 9.00.

Huomioithan että, emme käsittele tätä ennen saapuneita lomakkeita. Paikat ryhmiin täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Jos valitsemasi ryhmä on jo täynnä, voit ilmoittautua jonopaikalle. Ilmoitamme jonossa ensimmäiselle olevalle, jos paikka vapautuu.

Luethan ohjeet ennen ilmoittautumista:

1. Ennen ilmoittautumista, lue säännöt ja Kotkan Tanssiyhdistys Moven tietosuojaseloste. Ilmoittautumalla sitoudut noudattamaan Kotkan tanssiyhdistys Moven sääntöjä ja annat luvan tietojesi tallentamiselle tietosuojaselosteessa kuvatulla tavalla ja kuvattuun tarkoitukseen.

2. Ilmoittautuminen on sitova. Alle 18-vuotiaalla tulee olla huoltajan lupa.

3. Täytä ilmoittautumislomakkeen jokainen kohta huolellisesti. Erityisesti sähköpostiosoite tulee olla oikein kirjoitettu. Puutteellisesti täytetty lomake ei välttämättä tule perille, jolloin ilmoittautuminen ei rekisteröidy eikä vahvistusta voida lähettää.

4. Lomakkeen lähetettyäsi saat muutaman päivän kuluessa ilmoittamaasi sähköpostiin vahvistuksen ilmoittautumisen rekisteröitymisestä. Jos vahvistusta ei kuitenkaan saavu määräajassa, pyydämme ystävällisesti lähettämään ilmoittautumislomakkeen uudelleen.

5. Mikäli valitsette laskutustavaksi sähköpostilaskun, lasku lähetetään samaan osoitteeseen, johon ilmoittautumisvahvistus lähetetään.

ILMOITTAUTUMISLOMAKE

Etunimi *
Sukunimi *
Osoite *
Postinumero ja -toimipaikka *
Syntymäaika (muodossa pp.kk.vvvv) *
Puhelinnumero *
Huoltajan etu- ja sukunimi *
Huoltajan puhelinnumero *
Huoltajan sähköpostiosoite (HUOM! Tähän osoitteeseen lähetetään ilmoittautumisen vahvistus. Jos osoite on kirjoitettu väärin, ilmoittautumista ei voida vahvistaa) *
Perhealennus: Kotkan tanssiyhdistys Movella tanssiva perheenjäseneni (nimi ja ryhmä)
Ilmoittaudun anytimelaiseksi (135e/lukukausi, oikeuttaa käymään kaikilla valitsemillaan omantasoisilla tunneilla)
Ilmoittaudun seuraaville tunneille:
Satutanssi 3-4v (ma 16:45-17:15, Kotkan Lyseo)
Satutanssi 5-6v TÄYNNÄ (ma 17:20-18:05, Kotkan Lyseo
Satutanssi 5-6v TÄYNNÄ (ti 18.05-18.50, Nelosteatteri)
Junioritanssi 7-9v TÄYNNÄ (ti 17:00-18:00, Nelosteatteri)
Streettanssi alkeistaso MUUTAMA PAIKKA (ma 18:10-19:10, Kotkan Lyseo)
Streettanssi keskitaso (ti 18:05-19:05, Messi)
Streettanssi jatkotaso (ti 19:00-20:15, Nelosteatteri)
Showtanssi alkeistaso (ke 17:15-18:15, Kotkan Lyseo)
Showtanssi keskitaso (to 17:00-18:00, Nelosteatteri)
Showtanssi jatkotaso TÄYNNÄ (to 19:10-20:25, Nelosteatteri)
Nykytanssi perustaso (ti 17:00-18:00, Messi)
Nykytanssi jatkotaso (ke 19:25-20:40, Kotkan Lyseo)
Aikuisbaletti TÄYNNÄ (to 18:05-19:05, Nelosteatteri)
Aikuistanssi (ke 18:20-19:20, Kotkan Lyseo)
Tanssitaustani ja muuta infoa
Osallistuin Moven tunneille syksykaudella 2023 *
Minua saa kuvata tanssitunnilla oppimistarkoitukseen. *
Minusta saa julkaista kuvia ja videoita sosiaalisessa mediassa Kotkan tanssiyhdistys Moven kanavilla. *
Olen lukenut Kotkan tanssiyhdistys Moven säännöt ja sitoudun noudattamaan niitä *
Hyväksyn tietosuojaselosteen ja tietojeni tallentamisen *
Tanssijan saa lisätä tanssiryhmän WhatsApp-ryhmän sisäistä viestintää varten *
Huoltajan saa lisätä tanssiryhmän WhatsApp-ryhmän sisäistä viestintää varten *
Laskutustapa (Sähköpostilaskun valitessasi lasku lähetetään samaan osoitteeseen, johon ilmoittautumisvahvistus lähetetään.) *
Muu laskutusosoite (Mikäli laskun maksaja on eri kuin ilmoittaja)
Varmenne
Kirjoita varmenne
Lähetä lomake

Pyrimme lähettämään vahvistukset mahdollisimman pian. Muistathan tarkistaa myös roskapostisi.

Jos jostakin syystä et saa vahvistusviestiä ilmoittautumiseesi MUUTAMAN PÄIVÄN KULUESSA, ole hyvä ja ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen kotkantanssiyhdistysmove@gmail.com.

Kotkan Tanssiyhdistys Move ry:n löydät myös sosiaalisesta mediasta!

Facebook: Kotkan tanssiyhdistys Move

Instagram: kotkantanssiyhdistysmove