Kotkan tanssiyhdistys Moven säännöt

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautuminen tapahtuu ennakkoon sähköisesti nettisivujemme kautta, jossa ilmottautumislomakkeen täyttämällä ja lähettämällä voi ilmoittautua tunneille. Ilmoittautumisia otetaan vastaan vain erikseen ilmoitettuna ajankohtana. Etukäteen saapuneita ilmoittautumisia ei käsitellä. On ensiarvoisen tärkeää tutustua tarkasti ilmoittautumisohjeisiin sekä täyttää lomake huolellisesti ja vastata jokaiseen kohtaan. Vain siten voimme varmistaa ilmoittautumisesi rekisteröitymisen. Lomakkeen lähetyksen jälkeen saat muutaman päivän kuluessa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistuksen ilmoittautumisesi rekisteröitymisestä. Paikat ryhmiin täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ennakkoilmoittautumisen jälkeen otamme ilmoittautumisia vastaan ryhmän ohjaajan harkinnan mukaan.

Ilmoittautumisen yhteydessä annetaan lupa henkilötietojen tallentamiseen Kotkan tanssiyhdistys Moven tietosuojaselosteessa kuvatulla tavalla ja kuvattuun tarkoitukseen.

Ilmoittautumislomake on näkyvissä nettisivuillamme ainoastaan silloin, kun ilmoittautumiset ovat käynnissä. Muuna aikana meihin voi ottaa yhteyttä yhteydenottolomakkeella. Ilmoittautuminen on sitova.

Jos olet epävarma, mikä ryhmä tai taso olisi sinulle oikea, otathan meihin yhteyttä hyvissä ajoin ennen kuin ilmoittaudut, niin mietitään asiaa yhdessä. Vaikka olisit jo ilmoittautunut jollekin tunnille, saatamme tiedustella taustaasi tai aikaisempia ryhmiä, joissa olet tanssinut, ja tarvittaessa ohjata sinut toiseen ryhmään oman etusi mukaisesti. Tämä kaikki vain siksi, että voisimme mahdollistaa jokaiselle tanssijalle mukavat ja oikeantasoiset tunnit.

MAKSUT

Hinnaston löydät täältä.

Kurssimaksu maksetaan kaksi kertaa vuodessa: syyskaudella ja kevätkaudella. Jäsenmaksu puolestaan maksetaan vain kerran vuodessa: aloittavalla kaudella. Jos käyt esimerkiksi yhdellä 60min mittaisella tunnilla viikossa, hinta on 65+10+65 =140e vuodessa. Tai jos valitset anytimen, maksat 135+10+135 =280e vuodessa.

Anytime: Anytimelaisuus tarkoittaa, että maksat 135e/lukukausi ja voit käydä niin monella oman tasoisella tunnilla viikossa kuin haluat. Halutessasi anytimelaiseksi, sinun tulee kuitenkin ilmoittautua jokaiselle tunnille, joilla aiot käydä. Myös anytimelaisilla on velvollisuus käydä valitsemillaan tunneilla säännöllisesti, tai voi menettää paikkansa ryhmässä.

Perhealennus: Samassa perheessä asuvan perheenjäsenen kurssimaksusta saa -10% alennuksen.

TUNNIN VAIHTAMINEN / LOPETTAMINEN

Tuntien alettua tanssijalla on kaksi viikkoa aikaa lopettaa tai vaihtaa ryhmää. Ryhmää voi vaihtaa ainoastaan toiseen oman tasoiseensa ryhmään, mikäli siinä on tilaa.

Tuntien alettua ohjaajilla on tarvittaessa oikeus ohjata tanssija toiseen ryhmään, mikäli se palvelisi tämän tanssillista kehittymistään paremmin. Lopettamisesta tulee aina ilmoittaa tunnin ohjaajalle, vaikka lopettaisit kesken kauden.

Ilmoittautuminen on sitova ja kurssi laskutetaan ilmoittautumisten mukaan.

POISSAOLOT

Jos sairastut tai muusta syystä joudut olemaan poissa tunnilta, ilmoita siitä tunnin ohjaajalle.

VAKUUTUKSET

Tanssiyhdistys Movella EI ole vakuutuksia, joka korvaa tanssitunneilla tapahtuneita tapaturmia. Huomioithan tämän omissa vakuutuksissasi.

ESIINTYMISET

Kursseihin sisältyy esiintymisiä, vähintään lukukausien päätösnäytökset jouluisin ja keväisin. Esiintymistilaisuudet tuovat tanssijalle hyvää esiintymiskokemustaja nostattavat ryhmähenkeä. Jos et halua tai tiedät ettet pääse esiintymään, ilmoita siitä omalle ohjaajallesi mahdollisimman hyvissä ajoin.

TUNNEILLA KÄYTTÄYTYMINEN

- Tunneille saavutaan ajoissa ja tanssivarusteet vaihdetaan ennen tunnin alkua
- Tunneilla käytetään kuhunkin tuntiin soveltuvia treenivarusteita
- Isot korut, purkat, ym. jätetään pois
- Puhelin suljetaan tai laitetaan äänettömälle ennen tunnin alkua ja se tulee pitää laukussa koko tunnin ajan
- Tunneilla noudatetaan hyviä käytöstapoja ja kunnioitetaan toisia

VARUSTEET

- Satutanssi: Mukava jumppa-asu ja tossut tai paljaat jalat.
- Streettanssi: Rennot ja joustavat treenivaatteet, tanssilenkkarit.
- Showtanssi ja nykytanssi: Joustavat ja mukavat treenivaatteet. Sukat, tossut tai paljaat jalat ohjaajan ohjeistuksen mukaan.
- Aikuistanssi: Joustavat ja mukavat treenivaatteet, tanssilenkkarit ohjaajan ohjeistuksen mukaan.
- Kaikilla tunneilla on hyvä olla mukana vesipullo.

Kotkan Tanssiyhdistys Move ry:n löydät myös sosiaalisesta mediasta!

Facebook: Kotkan tanssiyhdistys Move

Instagram: kotkantanssiyhdistysmove