Tunnit ja hinnat

50,00e /lukukausi

Muut tunnit (60min)
60,00e /lukukausi

Anytime (valitsemasi määrä omantasoisiasi tunteja)
130,00e /lukukausi

Viikonloppukurssi
30,00e /kurssi

Jäsenmaksu
10,00e /koko vuosi

Perhealennus -10%

Jäsenmaksu kaikilta tanssijoilta koko vuodelle 10e.

Kurssihinnat ovat per lukukausi, eli laskutus tapahtuu kahdesti vuodessa: syksyllä ja keväällä.

TASOT

Tanssitunneillemme ovat tervetulleita kaiken ikäiset tanssinharrastajat. Osa tunneista, etenkin lasten tunnit, on ryhmitelty iän mukaan kehitystasoa rajataksemme.

Tasoilla eteneminen vaihtelee tanssijan yksilöllisen kehityksen mukaan, eikä tasoilla välttämättä nousta ylöspäin vuosittain. Ohjaajat ohjaistavat ryhmäläisiään kauden päättyessä seuraavasta tasosta. Jos sinulla on pienintäkään epäilystä sinulle oikeasta tasosta, otathan meihin yhteyttä ennen kuin ilmoittaudut. Näin helpotat työtämme sekä varmistat itsellesi oikean tason ja ryhmän.

TUNTIKUVAUKSET

Satutanssi 3-4v ja 5-6v

Tanssin perusteisiin tutustumista erilaisten leikkien ja mielikuvien avulla. Tunneilla tutustutaan myös eri tanssilajien perusteisiin ja harjoitetaan lasten omaa ilmaisua tanssillisin keinoin. Suunnattu 3-4- ja 5-6-vuotiaille.

Junioritanssi 7-9v

Hauska tunti, jossa opetellaan liikkumaan eri tavoin musiikin tahdissa. Tunneilla tutustutaan eri tanssilajeihin mm. streettanssiin ja showtanssiin sekä käydään lajille ominaisia perustekniikoita läpi.

Streettanssi

Streettanssi eli katutanssi (street dance) sekoittaa eri tyylejä, jotka ovat lähtöisin "kadulta". Näitä ovat mm. hiphop, breakdance ja locking. Vauhdikas katutanssilaji, joka sopii niin tytöille kuin pojillekin. Tunnit koostuvat alkulämmittelystä, tekniikkaharjoituksista sekä koreografiaosuudesta. Hauskaa ja mukaansatempaavaa! Ryhmiä kaikenikäisille niin aloittelijoille kuin edistyneillekin.

Showtanssi, yli 9v

Dynaaminen ja vauhdikas tanssitunti, jossa harjoitetaan showtanssin perustekniikoita, sekä panostetaan monipuolisiin tanssisarjoihin ja esiintymiseen. Ryhmiä aloittelijoille ja edistyneille vähintään 9-vuotiaille harrastajaille.

Nykytanssi, yli 9v

Omaan kehonkieleen ja ilmaisuun keskittyvällä tunnilla luodaan nykytanssille tyypillisiä kokonaisvaltaista liikettä hyväksikäyttäviä sarjoja. Tunneilla harjoitellaan liikettä eri tasoissa ja tehdään erilaisia improvisaatioharjoituksia. Ryhmiä aloittelijoille ja edistyneille vähintään 9-vuotiaille harrastajille.

Aikuistanssi

Aikuistanssin nyky/show -tunnilla pidetään hauskaa ja maistellaan parhaita paloja nykytanssista ja showtanssista. Kauden aikana harjoitellaan tanssilajien tekniikkaa rennolla otteella ja opetellaan muutama lyhyt koreografia, joista yhdistetään tanssi näytökseen. Tällä tunnilla tärkeintä on hyvä meininki ja tanssimisen ilo. Tunti on perustason tunti, joka sopii aloittelijalle tai hieman tanssia aikaisemmin harrastaneelle. Tunnilla ei tarvita jalkineita.

Aikuistanssin street/show -tunnilla tehdään erilaisia sarjoja, joiden tarkoituksena on pitää hauskaa, irroitella ja vähitellen saada liikeistä luontevia ja jatkuvia. Tunnilla yhdistellään elementtejä streettanssista ja showtanssista. Kauden aikana harjoitellaan tanssilajien tekniikkaa ja tehdään näytökseen koreografia hauskalla ja rennolla otteella. Tunti on perustason tunti, joka sopii aloittelijalle tai tanssia aikaisemmin harrastaneelle. Tunnilla on on hyvä olla jalkineet mukana, osa tunnista ollaan paljain jaloin.

Aikuistanssin show -tunnilla pääsemme maistelemaan tanssin hyvää fiilistä ja luomme yhdessä sallivan ilmapiirin jokaisen henkilökohtaiselle liikkeelle. Kauden aikana harjoitellaan niin tekniikkaa kuin tehdään erilaisia rentoja tanssisarjojakin. Koreografioista kootaan tanssi myös näytökseen. Tällä tunnilla pidetään hauskaa, opetellaan uusia asioita ja ylitetään itsemme. Tunti on perustason tunti, joka sopii aloittelijalle tai hieman tanssia aikaisemmin harrastaneelle. Tunnilla ei tarvita jalkineita.

Aikuisbaletti

Baletti kehittää mm. kehonhallintaa, lihasvoimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa. Aikuisbaletin tunnilla näitä asioita harjoitellaan klassisen baletin tekniikkaharjoitusten ja liikkuvampien keskilattiaharjoitusten avulla. Lisäksi tunneilla harjoitellaan tanssikoreografiaa kauniin musiikin säestämänä. Tunnilla lähdetään liikkeille alkeista, joten tunti sopii hyvin aloittelijoille, hieman tanssia harrastaneille tai unohtuneen harrastuksen pariin palaavalle. Treenivaatteiksi sopivat vartalonmyötäiset vaatteet ja tossut.

Viikonloppukurssi

Showpainotteisella viikonloppukurssilla tehdään erilaisia showtanssille tyypillisiä tekniikkaharjoituksia, improvisaatioharjoituksia, kehonhuoltoa ja koreografia joulunäytökseen. Kurssi on tarkoitettu edistyneille ja jatkotason oppilaille ja suosittelemme useamman vuoden tanssikokemusta sekä 14 vuoden ikää kurssin luonteen ja intensiivisyyden vuoksi. Tunnilla tanssitaan paljain jaloin.

Kaikissa ryhmissä tasoilta siirrytään eteenpäin ohjaajien ohjeistuksen mukaan. Ryhmän ohjaaja arvioi lukuvuosittain kunkin tanssijan yksilöllistä kehitystasoa ja sen perusteella ohjaa tanssijat sopivalle tasolle seuraavaa lukukautta ajatellen.

Tunneilla edellytämme tanssijoiltamme asianmukaista varustusta, eli tanssimiseen sopivia treenivaatteita sekä tunnista ja ohjeistuksesta riippuen tanssilenkkareita, tossuja, sukkia tai paljaita jalkoja.